بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با بهترین هتل های مشهد

همانطور که قبلا در مقاله "راهنمای رزرو هتل های مشهد توسط گردشگران" اشاره کردیم بیشترین تعداد هتل در ایران را هتل های مشهد تشکیل می دهد. به دلیل حضور زائران و گردشگران بسیاری که از داخل و خارج از ایران وارد شهر می شوند، هتل های مشهد به تعداد بسیار قابل توجهی حتی در اطراف این شهر رسیده است.

یکی از دغدغه های مهم مسافران انتخاب یکی از هتل های نزدیک حرم می باشد. به دلیل موقعیت جغرافیایی حرم مطهر، بهترین هتل های مشهد در نزدیکی این حرم بنا شده است. از طرفی به دلیل نزدیکی حرم به مراکز خرید و مرکز شهر و دیگر دسترسی های لازم هتل های لوکسی در اطراف این بنای مذهبی ساخته شده اند.


معرفی مجلل ترین هتل های مشهد

طبیعتا بسیاری از مسافران به دنبال بهترین و با کیفیت ترین هتل ها هستند. انتخاب بهترین هتل یکی از مسائل مهمی است که باید در مورد آن اطلاعات خوبی داشته باشید. ما در این مقاله سعی کرده ایم چند مورد از باکیفیت ترین هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین اقامتگاه را در این شهر دیدنی انتخاب کنید.


در ادامه به معرفی بهترین هتل های مشهد می پردازیم:

هتل قصر طلایی:

یکی از بلندترین و شیک ترین هتل های مشهد هتل قصر طلایی است. این هتل از هتل های 5 ستاره محسوب می شود. یکی از مهمترین ویژگی های این هتل نزدیکی آن به حرم امام رضا(ع) می باشد که بسیار قابل توجه زائران است.



این هتل دارای 357 اتاق است که به تمامی امکانات لازم مجهز شده است. از جمله امکانات این هتل می توان به سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، منوی متنوع غذاهای ایرانی و بین المللی، آرایشگاه و ...اشاره کرد.


هتل مجلل درویشی:

هتل درویشی بعنوان بهترین و نزدیکترین هتل به حرم در بین هتل های مشهد نام گرفته است. این هتل 5 ستاره به لحاظ طراحی داخلی بهترین هتل در شرق کشور شناخته شده که کم نظیر است. این مجموعه ی لوکس دارای پارک آبی بی نظیری می باشد و همچنین اتاق های ان به سوی حرم مطهر دید دارند.



  • هتل درویشی

از امکانات مجهز این هتل می توان به حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش های اختصاصی، سونای بخار و خشک، جکوزی و استخر درون هتل اشاره کرد.


هتل الماس 1:

از هتل های 4 ستاره مشهد می توان به هتل الماس1 اشاره کرد. ظاهر زیبای هتل قبل از هر چیزی باعث جلب توجه مسافران می شود. این هتل لوکس دارای سالن کنفرانس، اتاق بازی کودکان، رستوران غذاهای ایرانی و بین المللی، کافی شاپ، خشکشویی و بازارچه کوچکی برای خرید است.

همچنین این هتل از 163 اتاق می باشد. تمامی این واحدهای اقامتی دارای امکانات کامل رفاهی هستند. هتل الماس1 یکی از بهترین هتل هایی است که به دلیل نزدیکی به حرم مطهر بسیار مورد توجه زائران و گردشگران است. یکی دیگر از مزایای برتر این هتل دسترسی راحت به ایستگاه های اتوبوس و مراکز خرید و گردشگری می باشد.


  • هتل الماس 1

هتل مدینة الرضا:

یکی دیگر از هتل های نزدیک به حرم مطهر، هتل مدینة الرضا می باشد. این هتل دارای 400 واحد اقامتی می باشد که همگی مجهز به امکانات لوکس می باشند. از شیک ترین بخش های این هتل که تحسین مسافران را برانگیخته وجود رستوران گردان در طبقه پنجم هتل است که نمایی مستقیم به حرم امام رضا(ع) دارد.

از امکانات ویژه این هتل 5 ستاره می توان چایخانه، باشگاه، استخر، سفره خانه سنتی جهت صرف غذای ایرانی و بین المللی را نام برد.



از دیگر هتل های مجلل و نزدیک به حرم می توان به هتل پردیسان، هتل هما 2، هتل جواد، هتل آپارتمان اسپینو، هتل بین المللی قصر و هتل بین المللی کوثر ناب را معرفی کرد که در آینده به صورت کامل آنها را معرفی خواهیم نمود

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده