بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سافاری کیش تفریحی مهیج و لاکچری در جنوب ایران

سافاری کیش بعنوان یکی از مراکز دیدنی و جذاب کیش در سال 1392 افتتاح شد. سرگرمی بسیار مهیج و مفرح برای گردشگران کیش به ویژه جوان ترها به شمار می رود. پارس سافاری اولین تور صحرایی در ایران می باشد.


سافاری کیش تفریحی مهیج و لاکچری

یکی از شرایط لازم برای برگزاری سافاری طبیعت گرم و خشک است. زیرا سافاری فقط در منطق صحرایی برگزار می شود. به همین دلیل جزیره کیش با داشتن این اقلیم مناسب جایگاه فوق العاده ای برای این ورزش هیجان انگیز شده است.


سافاری به چه معناست؟

معنای لغوی سافاری در اصل سیاحت کردن است(سیاحت اکتشافی در افریقا). برنامه تور گردشگری می باشد که به وسیله ماشین ها و خودروهایی صورت می گیرد که به آن "آفرود" می گویند. در سافاری کیش گردشگران با این وسایل به بازدید از حیوانات حیات وحش می روند.


سافاری به چه معناست؟

سافاری فقط منحصر به گشت و گذار با ماشین ها نیست. می توان از چهارپایانی نظیر شتر یا اسب هم در این مجموعه استفاد کرد. اما در مورد ماشین های مورد استفاده در سافاری کیش باید بگوییم این خودروهای چهار دیفرانسیل شامل: لندروور، پاترول، نیسان، لندکروز، تویوتا و... می باشد.

از معروف ترین تورهای سافاری کیش، تور صحرا می باشد. نقاط طی شده در این تور بیابانها هستند. در این مجموعه چندین و چند بازی و تفریح مهیج وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.


امکانات موجود در سافاری کیش

  • تردستی و شعبده بازی
  • دی جی من
  • نقاشی حنا و بافت مو
  • غرفه های خدماتی
  • مینی مارکت
  • خانه کودک
  • سفره خانه سنتی
  • کافی شاپ

با انواع تفریحات سافاری آشنا شوید

در سافاری کیش غیر از ماشین گردی در صحرا تفریحات دیگری هم وجود دارد. سعی داریم شما را با این تفریحات بیشتر آشنا کنیم.

بانجی جامپینگ

دو کش مخصوص متصل به دو دکل را بانجی جامپینگ می گویند. با استفاده از وصل شده به این دو کش حرکت رفت و برگشتی 30 متری هیجان فوق العاده ای را منتقل می کند.

باگی


باگی

باگی نام ماشین های دو نفره ای است که در سافاری کیش موجود است. شما می توانید در این ماشین با ظرفیت دو نفر گشت وگذار در طبیعت آنجا بروید. برای راندن باگی نیازی نیست در حد حرفه ای رانندگی بلد باشید.

موتورسواری و کارتینگ

در این نوع تفریح موتورهای دو یا چهارچرخ ژاپنی وجود دارد. این موتورها بسیار امن هستند و افراد بالای ده سال امکان استفاده از آن را دارند. برای استفاده از این موتورها نیاز به هیچ مهارت خاصی نخواهید داشت.

کارتینگ هم شامل ماشین های تک نفره چهارچرخ می باشد. ای نوع سرگرمی در اکثر مراکز تفریحی وجود دارد. با سوار شدن بر این ماشین ها و راندن در پیست مسابقه می توانید حس بسیار خوشایندی را تجربه کنید.

پینت بال


پینت بال

حتما تا به حال بازی های جنگی و رنگی را بسیار دیده اید. بازی جنگی که با استفاده از سلاح هایی شبیه به تفنگ با گلوله های رنگی. این بازی میتواند یک سرگرمی خانوادگی بسیار مفرح برای شما باشد.

شتر سواری

شتر سواری بعنوان یکی از تفریحات کم یابی است که در سافاری کیش می توانید آن را تجربه کنید. سوار شدن بر شترهای بلند قد می تواند تجربه ای بینظیر و خاطره ای به یاد ماندنی از سفر کیش برای شما باشد

ترامپولین

تشک های بادی بسیار جذاب فنری که با پریدن روی آن و بالا و پایین رفتن حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. جهش هایی در ارتفاعات بالا که فرود سبک بالی را در آن حس خواهید کرد.

اگر قصد سفر به کیش و تجربه پارس سافاری را دارید بهترین زمان آن در بهار است. فروردین و اردیبهشت زمانی ست که هوا معتدل است و می توانید رزرو تورکیش را در برنامه خود جای دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده